Highfive, Bjarne!

søndag, januar 29, 2006

Kontaktannonce

Jeg så forleden følgende kontaktannonce i avisen:

Mand på 16 år søger kvinde på 800:

Jeg er:
en rolig mand, som nogle gange spiser af min egen ryg fordi den lugter af oregano.
I min fritid tager jeg anabolske steroider og kigger på frugt.
Jeg kan godt lide egern - især hvis de er høje.

Du er:
en gammel dværgkvinde uden negle, som kan lide at knæle.
Du skal helst være interesseret i konti.
Det er et plus, hvis du nogle gange digter om fond.

4 Comments:

  • Tak til Ole og Lone for inspiration om høje egern

    By Blogger Kødfar, at 3:02 AM  

  • Jeg: Dværg: 2,35 m
    Livret: bær og navler
    Alder: 435 ½ år
    Køn: neger

    Var det noget..

    By Anonymous Anonym, at 4:17 AM  

  • Min livret er også navle. Især når den hørmer af fanta og konkurrencesvømning.

    By Blogger Kødfar, at 4:25 AM  

  • Gammel pungrotte søger falden gnaver..
    til hyggeligt samvær og hvad der ellers hører til ..

    Ska ku li navle!

    By Anonymous Anonym, at 6:58 AM  

Send en kommentar

<< Home