Highfive, Bjarne!

søndag, april 16, 2006

Gamle vittigheder - set med nye briller


Hold kæft hvor er gamle vittigheder bare sjove! Se bare her:

Alle børnene elskede juice, undtagen Pia; hun var en appelsin.
En appelsin! Hahahaha!

Gæst på restauranten: "Tjener, tjener! Der er en flue i min suppe!"
Tjener: "Det er ikke en flue. Det er skuespilleren Andy Garcia."
Andy Garcia! Midt i suppen! Hahaha!

Ved I hvorfor blondiner ikke spiser müsli?
Fordi de har for travlt med at bolle!
De boller hele tiden og så er de helt vildt dumme. Hahahaha!

Ved i hvorfor århusianere har en saks klistret fast til deres hage?
Det er sådan de lige kan klippe deres hage af, hvis de nu ikke skal bruge den!
Hvor er de bare skidedumme de århusianere! Hahaha! Så klipper de bare lige i deres hage! Hahahaha!

3 Comments:

  • Aarj, nu føler jeg mig dum!

    Jeg har ALTID troet at Pia blev til en Kiwi!!

    Der tog du alligevel fusen på mig..

    By Blogger Årets Brandert, at 6:42 PM  

  • Den med århusianerne forstod jeg godt

    By Anonymous Anonym, at 10:33 PM  

  • Hahahaha hvor har du ret.

    By Anonymous Anonym, at 6:34 PM  

Send en kommentar

<< Home