Highfive, Bjarne!

onsdag, marts 22, 2006

Anders Fogh Rundstykke


Tænk hvis Anders Fogh Rasmussen var et rundstykke:

Jens Rohde: "Hey, Anders. Kom nu - mødet starter nu."
Anders Fogh Rundstykke: "Nej, jeg vil ikke."
Jens Rohde: "Hvad? Hold nu op, Anders. De sidder alle sammen og venter på dig. Hvis du ikke kommer, bliver du ikke frosset ned i aften, og så bliver du helt tør og muggen i morgen."
Anders Fogh Rasmussen: "Så vil jeg også have en tur på risteren i eftermiddag."

Tjener: "God aften, hr. statsminister. Hvad skulle det være?"
Anders Fogh Rundstykke: "Jeg ved det ikke helt. Hvad er jeres specialiteter?"
Tjener: "Anaheim enchilladas del disco, soufflerede korinthermuslinger i hvidvinssauce og udhulet rundstykke med sildesalat"
Anders Fogh Rundstykke: "AARGH!!!"

Pia Kjærsgaard: "Anders, jeg synes vil skal smide alle indvandrene ud af Danmark."
Anders Fogh Rundstykke: "Nej, Pia. Det er altså synd for dem. Du behandler dem som om de slet ikke var helt almindelige rundstykker ligesom os andre."
[Pia Kjærsgaard smører lækker smeltet Kærgården udover Anders Fogh Rundstykkes sprøde ryg.]
Anders Fogh Rundstykke: "Uhhmmm... aaaahhhh.... okay, okay... så smider vi dem ud."
Pia Kjærsgaard: "Vi skal også skære i u-landsbistanden."
Anders Fogh Rundstykke: "Så vil jeg også have en tur på risteren i eftermiddag."

2 Comments:

  • Blogs... sjældent har så mange sagt så meget til så mange om så meget og lidt... mest lidt.

    By Anonymous Anonym, at 2:42 AM  

  • @Bjarne: Hm... Drikker du osse din kaffe sort...? ;-)

    By Blogger Lommen, at 1:53 PM  

Send en kommentar

<< Home