Highfive, Bjarne!

lørdag, juni 03, 2006

Brev til Franco


Kære Franco.

Jeg håbe den brev den finder dig. Da jeg forlad dig i fredag var du man siger "lidt rundt på loftet". Jeg tror du have drikket lidt for mange vin!!!
Heldig jeg kom toget hjem til Esbjerg. Jeg sover hele toget!!! Jeg tror osse jeg havde man siger "øl i knolden"!!

Det var en hel hel hel hel vild vild vild vild aften aften aften vi lavede! Kan du husker der os var henne på den bar. Der vi satte ild til en aviser og så bliv ham den der sure bartender helt man siger "farve som vin samme som rød" i han ansigte!! Og så løbet vi hen på den park og så var der ham mand som viste os den tissemand! Han var ikke tøj på tissemanden!
Kan du husker det? Haha jeg synes den var sjov når du sparke tissemanden!!! Så jeg tog den tog og du har faldt i sove på den indkøbsvogn!

Jeg snart kom til Sønderborg og besøget dig igen jeg man siger "sjov og ballade"!!!

Ven lim hilsen

Bo

5 Comments:

  • Det der var noget af det mest sorte du har skrevet, og det siger ikke så lidt ;)

    By Anonymous Anonym, at 2:49 PM  

  • sort som alle andre end Tintin i Congo

    By Blogger Kødfar, at 11:41 PM  

  • jeg forstår ikke den her post

    By Anonymous Anonym, at 11:43 PM  

  • nej, det gør jeg heller ikke

    By Blogger Kødfar, at 11:43 PM  

  • årh hvad man skal læse det langsomt for at fatte nogen sammenhæng overhovedet.

    By Anonymous Anonym, at 4:31 PM  

Send en kommentar

<< Home