Highfive, Bjarne!

mandag, maj 08, 2006

Heard in the virtual semi-reality

The following dialogue took place the other day in the virtual semi-reality:

Mu-general: "You know Kinder-eggs... or do you have them in your country?"
Meatdaddy: "Yeah, yeah - Kinder-eggs - those chocolate ones".
Mu-general: "When you've eaten all the chocolate, don't you sometimes feel like eating the toy inside them?"
Meatdaddy: "Hahaha - what?!?"
Mu-general: "Well you know - there's just not very much chocolate in them - they're not very filling and the toy is so colourful and sweet-looking."
Meatdaddy: "Well, now I wanna eat the toy..."

3 Comments:

  • Hamagama!..true story!


    car?

    No, wool.

    By Anonymous Anonym, at 8:13 PM  

  • Jeg spiser altid legetøjet først, hvorefter jeg smadrer ægget og bruger tid på at samle det som vist i den dersens vejledning. Det er ikke altid klistermærkerne passer, men resultatet plejer at blive okay + legetøjet smager bedre end chokoladen og indeholder færre farvestoffer.

    By Anonymous Anonym, at 12:48 AM  

  • Jeg folder også altid chokolade-ægget sammen til et legetøj.

    Så folder jeg vejlednings-sedlen sammen til et legetøj.

    Så folder jeg bedsteforælderen der gav mig ægget sammen til et legetøj.

    Så folder jeg mine arme sammen til et legetøj.

    Og så kryber jeg ned i en hule og spiser rosiner indtil det næste forårsjævndøgn.

    By Anonymous Anonym, at 6:34 PM  

Send en kommentar

<< Home