Highfive, Bjarne!

tirsdag, marts 21, 2006

Tag

Jeg er blevet tagget, hvilket indbefatter at jeg skal skrive 4 ting indenfor forskellige kategorier. Jeg har dog fjernet de kategorier, som var kedelige...
Anyway - here goes:

Fire jobs jeg har haft:
1. Halspastil
2. Middagslur
3. Julestemning
4. Tequila Sunrise

Fire steder jeg har boet:
1. I en hals
2. På en sofa
3. I December
4. I en røv

(de tre første i forbindelse med arbejde og den sidste fordi det lød eksotisk)

Fire steder jeg hellere vil være lige nu:
1. I en perfekt verden - hvor jeg er rig og katte er et dyr man jager i skovene.
2. På en konto.
3.I en tidsmaskine på vej tilbage til d. 5. Marts 2006, og så til Oscaruddelingen som Jake Gyllenhaals date - i vintage Versace selvfølgelig.
4. I Kolding

Fire (eller to) bloggere jeg tagger:
Jonatan
Hjejlerne

9 Comments:

  • Fedt ventede bare på, at nogle ville vende denne her stafet om og gøre det originalt. Tak for det :-)

    By Anonymous Anonym, at 8:42 PM  

  • Supercool! Uden nogensinde at have kendt noget til din blog havde jeg nemlig osse tænkt, hvornår f... folk ville gøre noget bare LIDT andet, end det (kedelige), de blev bedt om! Herligt med nytænkning. Jeg har lige opfundet nogle nye kategorier, fordi jeg syntes, det var så dødsens kedsommeligt et koncept, at der måtte ske noget. Bare vent, du bliver snart tagged igen... :-)

    By Blogger Lommen, at 1:10 AM  

  • Fantastisk...Når man nu ser en mindre revolution af folk der vender og drejer den her opgave, så kan man jo sidde og tænke: Hvorfor tænkte jeg ikke så langt.

    Men så er det fantastisk at se hvad der kom ud af det..

    By Blogger Årets Brandert, at 2:21 PM  

  • nu må du fandme stramme op "kødfar".
    der er faste regler for den her 'leg' og du burde have lidt respekt for folk som har brugt lang tid på at svare seriøst (og spændende) på katagorierne.
    jeg synes du er skide useriøs og du mangler respekt for andre mennesker.

    By Blogger erland, at 10:50 PM  

  • Ja ærlig talt "Kødfar". Hvis det altså er dit rigtige navn.

    By Anonymous Anonym, at 12:09 AM  

  • Jeg hedder faktisk §¤£

    By Blogger Kødfar, at 12:23 AM  

  • altså paragraf, mærkeligt tegn som ingen aner hvad betyder, pund sterling

    By Blogger Kødfar, at 10:53 PM  

  • Heldigt nok at der lige var nogle symboler der udtales på samme måde som dit navn. Ellers ville det nok være pænt irriterende at skrive underskrifter.

    By Anonymous Anonym, at 11:14 AM  

  • Heldigt nok at der er ord for de tegn der staver mit navn. Ellers ville det nok være pænt svært at sige det

    By Blogger Kødfar, at 4:26 AM  

Send en kommentar

<< Home