Highfive, Bjarne!

mandag, september 05, 2005

Tænk hvis...


Tænk hvis Mogens Lykketoft havde en krop af LEGO:

Poul Nyrup Rasmussen: "Moooogens, hold lige dette finanslovsforslag."
Mogens Lykketoft: "Det kan jeg ikke."
Poul Nyrup Rasmussen: "Hvad mener du dog? Selvfølgelig kan du det."
Mogens Lykketoft: "Nej, jeg kan ikke holde ting, som ikke er fuldstændig cylinderformede med præcis samme diameter som hulrummet i min hånd."
Poul Nyrup Rasmussen: "Nonsens! Du er bare knotten fordi jeg har hugstjålet din kone."
Mogens Lykketoft: "Ja, det er mest derfor. Det var også derfor jeg huggede din formandsplads."




Svend Auken: "Ja, så er mit kontor lige herinde på højre hånd."
Mogens Lykketoft: "Øh, ja... jeg venter bare herude."
Svend Auken: "Nej, Mogens altså. Kom nu med ind så vi kan bagtale Nyrup og Helle T."
Mogens Lykketoft: "Det kan jeg ikke."
Svend Auken: "Jo, kom nu."
Mogens Lykketoft: "Jeg kan ikke! Jeg kan kun gå lige ud. Jeg kan ikke komme derind!"


Poul Nyrup Rasmussen: "Mogens, se lige her."
Mogens Lykketoft: "Det kan jeg ikke."
Poul Nyrup Rasmussen: "Hvorfor nu i alverden ikke det?"
Mogens Lykketoft: "Jeg kan ikke dreje hovedet. Jeg har ingen hals."
Poul Nyrup Rasmussen: "Du kan da bare låne én af Sascha Dupont - hun har vist rigeligt med hals - høhøhø. Men spøg til side, Mogens - SE SÅ HER! Ellers hugstjæler jeg også din nye kone."
Mogens Lykketoft: "Nederen."