Highfive, Bjarne!

fredag, januar 05, 2007

Heavenly Father II

Himlen er ikke altid det rene Paradis:
Jesus: "Hey, far. Jeg har lige noget jeg skal fortælle dig."
Gud: "Sig frem, min søn."
Jesus: "Det er bare fordi... i går så sad Gabriel og nogle af de andre engle og mig og fik lidt vin... og så... jamen du ved jo hvad sådan noget vin gør..."
Gud: "Som du vel ved er jeg 100 % Gud. Guder bliver ikke berusede. Vi er som klipper i alkoholens stimulerende storm, som et anker i..."
Jesus: "Jaja, okay! Det er bare det at... så sagde én af englene... at jeg lignede en pige med det glatte, mørke hår og de lange øjenvipper og så... ja, og... så kom jeg altså til at give ham én på sinkadusen... Jeg ved godt jeg ikke må, men... han var bare så provo og så alt den vin..."
Gud: "HVAD?!?! UDØVEDE DU VOLD I PARADISETS HAVE?!?!? Du ved godt hvad der sker?!? Du risikerer alting, din overmodige knægt! Sidste gang var det helligånden, og der blev jeg nødt til at skyde skylden på Eva og forvise menneskene til Jorden for altid!!!! OG DE VAR ELLERS SÅ RARE!!!"
Jesus: "Jaja... jeg ved det godt... han var bare så streng, far."
Gud: "Synes du ikke der er tomt nok heroppe i forvejen?!? Der er jo kun os, englene og ham der Martin Luther King!!!! Du brokker dig altid over at du keder dig, men så skal du alligevel lave rav i det hele! Du skal have din retmæssige straf"
[Gud giver Jesus en ordentlig én på sinkadusen]
Jesus: "AAVVV!!! DU ER ALTID SÅ ØJE-FOR-ØJE-AGTIG!!"
Gud: "Og gå så ind på dit værelse og skriv Bibelen 2 færdig. Vi skal have den ud inden påske."
Jesus: "Eeeeeeeeeejjjjj, FAAAAAAAR!!!!"

2 Comments:

  • se:
    http://highfivebjarne.blogspot.com/2006/09/heavenly-father-i.html

    for en lille prequel

    By Blogger Kødfar, at 4:08 PM  

  • En jødisk mand beder til Gud. Han beklager sig over at hans eneste søn har vendt sig væk fra jødedommen, og er blevet kristen. Hvertil Gud svarer 'Ak ja. Det gjorde min søn også'

    Haha...hæ!

    By Anonymous Anonym, at 1:50 PM  

Send en kommentar

<< Home