Highfive, Bjarne!

fredag, maj 11, 2007

Okay, Happy End

"Ej, det her er simpelthen for fantastisk!" udbryder jeg alene siddende ved min computer

Efter at have vægtet omkostninger og fordele ved at bringe noget Grand Prix relevant på min blog, kunne jeg efter at have set Ukraines bidrag for tredje gang ikke længere stå imod.
Som en amerikaner - konstant voksende i størrelse og vægt - har den lagt sit knusende tryk på min modvilje, som nu er flad som en indvandrer på starthjælp.
Jeg kan ikke holde mig tilbage:

http://www.eurovision.tv/addons/mediaplayer/video/ukr.html

Udover den fantastiske hat, den fuldkomne dans, den lysende læbestift (!) og den fængende melodi, er jeg dybt imponeret over lyrikken. Et par eksempler:

Sieben, sieben, eins, zwei

Eins, zwei, drei

DANZING!

og:

I want your tit (?)

DANZING!

og ikke mindst slutningen:

Okay, happy end

1 Comments:

  • Fy for satan, det er ringe!

    By Anonymous Anonym, at 1:20 AM  

Send en kommentar

<< Home